ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΟΝΕΙΡΟΥ


Γεννήθηκα σε μια ποδοσφαιρική οικογένεια ,απο μωρό με πηγαίνανε στα γήπεδα και έτσι αγάπησα και εγω το ποδόσφαιρο .
Στην ηλικία των εξι ετών πήγα σε ακαδημία ποδοσφαίρου και για εννιά χρόνια προσπάθησα πάρα πολύ να εξελιχθώ σαν ποδοσφαιριστής με πάρα πολλές θυσίες σπαταλώντας χρήμα και χρόνο . Βλέποντας οτι έχω κάποια προσόντα να εξελιχθώ και ακούγοντας καλά λόγια και απο τους άλλους ΄ ήρθαν τα όνειρα ' ότι μπορώ να κοιτάζω ψηλότερα . Εφέτος κολύμπησα στα βαθιά στην πρώτη μου χρονιά στην ανδρική ομάδα και κατ΄ομολογία τα πήγα καλά και σαν επακόλουθο ήρθε η πρόταση απο την καλύτερη ομάδα του νησιού .Πίστεψα ότι είχα φθάσει στην πρώτη μου βουνοκορφή στον δρόμο προς το Έβερεστ και ενω ήμουν έτοιμος να πιαστώ απο τον τελευταίο βράχο , με περίμεναν εκεί άνθρωποι που πίστευα ότι με αγαπούσανε και αντί να μου δώσουν το χέρι να ανέβω με σπρώξανε και έπεσα στον γκρεμό, ¨η γνωστή ατάκα θα του καρφώσω το δελτίο στον τοίχο¨.
Αφού περίμενα λίγες μέρες για να καταλαγιάσει η στενοχώρια μου απευθύνομαι σε συνομήλικούς μου και σε μικρότερα παιδιά να μην βασίζονται πολύ στα όνειρα γιατί θα πληγωθούν .

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΣ
Share on Google Plus

About kefaloniasports

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.