Βασσάρας: «Οι τωρινοί διαιτητές έχουν δυνατότητες» - Τι είπε για τον Παναθηναϊκό

Ο υπεύθυνος ανάπτυξης και επιμόρφωσης διαιτητών στην ΕΠΟ και μέλος της επιτροπής διαιτησίας στην UEFA, Κύρος Βασσάρας, φιλοξενήθηκε στην «Ώρα των Πρωταθλητών» της Nova και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις κατηγορίες του Παναθηναϊκού εναντίον του, ενώ απάντησε και στο αν υπάρχουν αυτή τη στιγμή ικανοί Έλληνες διαιτητές.

Αναλυτικά, όσα ανέφερε ο Κύρος Βασσάρας:





Για τις ανακοινώσεις και τη γενικότερη στάση του Παναθηναϊκού εναντίον του: «Δυστυχώς η μοίρα του διαιτητή είναι να διαψεύδει κάθε μέρα. Δεν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό κάθε μέρα, ειδικά από τη στιγμή που αυτό που κάνω δεν είναι επάγγελμα, δεν πληρώνομαι για αυτό. Δεν μπορώ να αποδεικνύω συνεχώς ότι δεν είμαι ελέφαντας. Δεν ήμουν ποτέ πρόεδρος της ΚΕΔ στην Ελλάδα. Ξεκίνησα μια δουλειά σαν υπεύθυνος ανάπτυξης και μετά μου ανατέθηκε μια αρμοδιότητα να ορίζω διαιτητές ως μέλος της ΚΕΔ. Δεν ήμουν ποτέ σύμβουλος της ΕΠΟ. Εγώ έχω χαράξει μια πορεία και συμβουλές δίνω σε όλο τον κόσμο. Στο παρασκήνιο όμως δεν κινήθηκα ποτέ. Ούτε προωθούσα, ούτε ''κρατούσα πίσω'' συγκεκριμένους διαιτητές. Είναι άδικο να με κατηγορούν δύο χρόνια τώρα για ορισμούς και αξιολογήσεις και εγώ να μην είμαι καν εδώ, να μην συμμετέχω σε τίποτα από όλα αυτά».

Για το αν υπάρχουν νέοι διαιτητές ικανοί να έρθουν και να σφυρίξουν στη Super League: «Το θέμα δεν είναι να διώξεις όσους διαιτητές έχεις και να φέρεις νέους, χωρίς να τους έχει δει. Πως ξέρουμε αν οι νέοι που θα έρθουν είναι καλύτεροι από τους παλιούς. Αυτοί οι διαιτητές που υπάρχουν σήμερα έχουν δυνατότητες και μπορούν να παίξουν καλά, αλλά βρίσκονται μόνιμα κάτω από τρομερή πίεση. Όπως και οι ποδοσφαιριστές, έτσι και αυτοί χρειάζονται καιρό για να προσαρμοστούν στις συνθήκες και να αποδώσουν. Στην Ελλάδα έχουμε περιπτώσεις που αναλύουμε κάθε φάση, κάθε λεπτομέρεια. Τεράστια λάθη γίνονται παντού, εδώ όμως δεν υπάρχει περίπτωση να μην θεωρηθούν εσκεμμένα. Έχουμε μάθει να κάνουμε την τρίχα τριχιά».

Για τον ρόλο του επιδιαιτητή: «Όπου δεν βγαίνει άκρη τότε λέει η λειτουργία της επιτροπής να ρωτήσετε το τρίτο μέλος. Εάν χρειαστεί να επέμβει τότε να επεμβαίνει ο επιδιαιτητής. Να σας πω κάτι. Έχουμε παίξει δύο αγωνιστικές μέχρι τώρα και δεν υπήρχε ούτε μία διαφωνία. Το τρίτο μέλος μόνο καλείται μόνο όταν υπάρχει διαφωνία. Εγώ δεν έχει χρειαστεί να παρέμβω μέχρι τώρα. Χαίρομαι γιατί είναι κάτι πολύ δύσκολο στην Ελλάδα».

Για το τι θα πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση στη διαιτησία: «Επειδή ακούω πολλά... Το περιβάλλον του Βασσάρα, του Σαραϊδάρη και του Γκρούτση πρέπει να σταματήσει να μιλάει. Να τους αφήσει να κάνουν τη δουλειά τους. Και από τη στιγμή που υπάρχει ΔΣ της Σούπερ Λίγκας να καλούνται και να αναλύουν τι έχει συμβεί και να απολογούνται εάν χρειάζεται».

Για την πρόταση που του έγινε να αναλάβει τη θέση του επιδιαιτητή: «Η πρόταση ήρθε από τον Σαραϊδάρη και τον Γκρούτση. Εγώ θα είμαι μέχρι την 1η Οκτωβρίου. Τι θα γίνει τώρα που άλλαξαν οι εκλογές είναι κάτι που θα πρέπει να το δούμε».

Για την απόφασή του να αποδεχθεί την πρόταση που του έγινε: «Μου είπαν από UEFA και FIFA να βοηθήσω να ξεκινήσει το πρωτάθλημα στην Ελλάδα. Εγώ το κάνω μόνο και μόνο για να βοηθήσω».

Για τις επιλογές των διαιτητών: «Σκοπός είναι να υπάρχει ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος. Να αφήσουν όλοι να κάνουν τη δουλειά τους τα δύο άτομα και θα έρθει η στιγμή που θα γίνει ο απολογισμός και θα κριθούν και οι διαιτητές. Δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα διαφωνία. Οι διαιτητές είναι άνθρωποι που αυτή την στιγμή παίζουν κάτω από πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση. Βλέπω τι ακριβώς γίνεται. Θα πρέπει να περιφρουρηθούν. Θα έρθει η ώρα που θα κριθεί ο κάθε διαιτητής».

Για το αν γίνεται το ''κέφι'' των μεγάλων: «Η υποχρέωση μου είναι να επέμβω όταν υπάρξει διαφωνία. Δεν έχει χρειαστεί να επέμβω».



Share on Google Plus

About kefaloniasports

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.