Στην Polar Bears από τη νέα σεζόν ο Ευάγγελος Δουδέσης!

Ο Ευάγγελος Δουδέσης από τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στην ολλανδική Polar Bears!
Το ελληνικό πρωτάθλημα χάνει έναν από τους καλύτερους πολίστες του (3ος μέχρι στιγμής στον πίνακα των σκορερ με το σκουφάκι του ΝΟ Αργοστολίου) ο οποίος θα συνδυάσει τις σπουδές του στην Ολλανδία με το αγαπημένο του άθλημα.
Η συμφωνία του εξαιρετικού περιφερειακού με την ολλανδική ομάδα είναι οριστική και άκρως συμφέρουσα για τον Ευάγγελο, που το Σεπτέμβριο του 2013 ξεκινά το master του στο Άμστερνταμ πάνω στο Sports Management.

"Τελείωσα τη σχολή μου εδώ στην Ελλάδα και επειδή κάποια στιγμή το πόλο θα τελειώσει, έπρεπε να κοιτάξω το επαγγελματικό μου μέλλον" είπε στο Aquaticsnews.com ο Ευάγγελος Δουδέσης και συνέχισε:
"Τα σπορ είναι όλη μου η ζωή και το master που θα κάνω στην Ολλανδία έχει άμεση σχέση με τη μεγάλη μου αγάπη. Όμως ακόμη είμαι 27 χρονών και θέλω να παίξω ακόμη πόλο οπότε η πρόταση της Polar Bears ήταν ιδανική για μένα. Θα συνδυάσω τις σπουδές μου με την υδατοσφαίριση που λατρεύω".
Η έδρα της νέας του ομάδας είναι στην πόλη Ede, μία ώρα με υπερσύγχρονο τρένο από το Άμστερνταμ ενώ οι άνθρωποι της Polar Bears θα πληρώνουν στον Ευάγγελο σπίτι, φαγητό, αυτοκίνητο ενώ θα κάνει και ιδιαίτερα μαθήματα πάνω στην ολλανδική γλώσσα προκειμένου να προσαρμοστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα στην ομάδα. Φυσικά θα έχει και μια πολύ καλή αμοιβή για τα δεδομένα του ολλανδικού πρωταθλήματος...
Μεγάλη συμβολή στη μετακίνηση του Δουδέση στην Polar Bears είχε ο Νίκος Δεληγιάννης, κάτι που δεν ξέχασε ο άσος του ΝΟΑ:
"Τεράστια συμβολή στη μεταγραφή μου είχε ο Νίκος Δεληγιάννης, τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω δημόσια. Επίσης μίλησα και με τον Γκέμπερντ Σιλβις που είχε αγωνιστεί παλαιότερα στην Ελλάδα".
Ο τεχνικός της Polar Bears Bas De Jong μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Έλληνα πολίστα, που από τη σεζόν 2013-2014 θα αγωνίζεται στην ομάδα που προπονεί:
"Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που θα τον έχουμε μαζί μας τη νέα αγωνιστική χρονιά. Από τις κουβέντες που είχα μαζί του κατάλαβα οτι είναι ένα σοβαρό παιδί, που αγαπά το πόλο και αναμένεται να μας βοηθήσει πολύ. Επίσης πολύ καλά λόγια μου είπε και ο Νίκος Δεληγιάννης ενώ τον έχω παρακολουθήσει και σε πολλούς φετινούς αγώνες με την ομάδα του. Μπορώ να πω οτι έχει ένα εξαιρετικό σουτ και η μεταγραφή του είναι ένα πολύ καλό βήμα για εμάς ενόψει της νέας σεζόν".
Η Polar Bears κατέκτησε πριν λίγες μέρες το Κύπελλο Ολλανδίας ενώ βρίσκεται στην 3η θέση του πρωταθλήματος, έξι βαθμούς μακριά από την πρωτοπόρο Σούρμαν.
 http://www.aquaticsnews.com/

Share on Google Plus

About kefaloniasports

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.