ΣΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ Ε.Π.Ο Ο ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ



Για τρίτη συνεχόμενη φορά ο πρόεδρος της ΕΠΣ Κεφαλονιάς & Ιθάκης  θα  βρίσκετε στο Δ.Σ. της Ε.Π.Ο . Και να σημειώσουμε ότι και στις 3  θητείες  έχει  διαφορετικούς πρόεδρους (Γκαγκατση , Πιλαβιο , και τώρα  Σαρρη) δεν είναι τυχαίο !!!  Το KEFALONIA SPORTS NEWS επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΕΠΣΚΙ όπου μας έκανε την παρακάτω  δήλωση .  
«Είμαι  χαρούμενος  γιατί  και αυτή   την φόρα  έτυχα  τις αποδοχής  τον Ενώσεων  του Ελληνικού   ποδόσφαιρου.   θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή  για μερικά  πράγματα , γιατί διοικώ  μια παρά  πολύ  αξιόλογη   και με πανελλήνια  αποδοχή  ένωση  , γιατί  έχω εξαιρετικούς  συνεργάτες  και βεβαίως  για τη είμαι  από  την Κεφαλονιά . Την επιτυχία την αφιερώνω στο ποδόσφαιρο  της Κεφαλονιάς  και σε όλους εκείνους  που με κάθε  τρόπο στήριξαν την υποψηφιότητα  μου .Τα υπόλοιπα την Δευτέρα το βραδύ στο νησί.»
Share on Google Plus

About kefaloniasports

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.