Γραπτή δήλωση του απερχόμενου προέδρου του Α.Σ. Σάμης κ. Γιώργου Πολυχρονάτου




Από σήμερα έπαψα να είμαι πλέον πρόεδρος στην ομάδα μας τον A.O. Σάμης.

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους αυτούς που με βοήθησαν τόσα χρονιά να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα για αυτην.

θέλω επίσης να συγχαρώ
την καινούργια διοίκηση και να τους ευχηθώ καλή δύναμη στο έργο που ανέλαβαν.


Πρέπει να τονίσω ότι η ομάδα μας πρέπει και αξίζει το καλύτερο και πρέπει για αυτό να προσπαθούμε όλοι αδιάλειπτα.

Τέλος πρέπει να ευχαριστήσω το πιο σημαντικό κομμάτι αυτής της ομάδας που είναι οι αθλητές της από τον πιο μικρό των ακαδημιών μέχρι τον πιο μεγάλο της ανδρικής ομάδας.

Τα παιδιά αυτά είναι ο λόγος που με έκαναν κοντά είκοσι χρονιά να βρίσκομαι εδώ και να δίνω ότι μπορούσα για το καλό της ομάδας.

Το αξίζουν πραγματικά γιατί αυτά τα παιδιά είναι τα παιδιά μου οι φίλοι μου η οικογένεια μου ....σας ευχαριστώ όλους.


Με τιμή
Πολυχρονάτος Γιώργος






ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ 19,30€ ΚΑΝΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ
Share on Google Plus

About kefaloniasports

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.